Kakor
Vi använder kakor på vår webbplats för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Läs mer om kakor.
-
- Forskning
- Forskning
-
- Forskarutbildning
- Forskarutbildning
- Forskarutbildningskurser
- Forskarskolor
- Forskningsämnen
- Forskningsmiljöer
-
- Forskningspublikationer
- Forskningspublikationer
- Sök publikationer
- Malmö University Press
- Forskning i fokus
- Forskningsevenemang
- Deltagare sökes
- Poddar om forskning
- Bildningsquiz
-
- Samverkan och innovation
- Samverkan och innovation
-
- Samverkan och externa relationer
- Samverkan och externa relationer
- Samarbeta med studenter
- Samarbeta med forskare
- Plattformar, nätverk och projekt
- Innovation och nyttiggörande
- Stöd Malmö universitet
-
- Om oss
- Om oss
-
- Jobba hos oss
- Jobba hos oss
- Lediga jobb
- Möt våra medarbetare
- Anställningsförmåner
- Fakulteter och institutioner
-
- Kontakta oss
- Kontakta oss
- Profilprodukter
- Allmänna handlingar
- Visselblåsning
- För media
- Ledning och beslutsvägar
-
- Vision, mål och strategi 2025
- Vision, mål och strategi 2025
- Globalt engagemang
- Hållbarhet
- Kvalitetsarbete vid universitetet
- Forskarbostäder
- Musikverksamhet
- Alumni & vänner
-
- Akademiska högtider
- Akademiska högtider
- Jubileum 2023
MY
Publikationer
-
2022 | Konferensbidrag
The role of Science|Environment|Health-issues in Bildung – educational implications
Jesper Sjöström, Merve Yavuzkaya
-
2022 | Konferensbidrag
Didaktik models for eco-reflexive Bildung , ChemoKnowings and chemical agency
Jesper Sjöström, Paul Clucas, Merve Yavuzkaya
-
2022 | Artikel i tidskrift
ChemoKnowings as Part of 21st Century Bildung and Subject Didaktik
Merve Yavuzkaya, Paul Clucas, Jesper Sjöström
-
2021 | Konferensbidrag
Reconceptualizing Chemistry Education in the Anthropocene
Merve Yavuzkaya, Helen Hasslöf, Jesper Sjöström
-
2021 | Konferensbidrag
Chemistry Education Out of the Box in Times of Uncertainty: Pre-service Teachers’ Views
Merve Yavuzkaya, Helen Hasslöf, Jesper Sjöström