Kakor
Vi använder kakor på vår webbplats för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Läs mer om kakor.
-
- Forskning
- Forskning
-
- Forskarutbildning
- Forskarutbildning
- Forskarutbildningskurser
- Forskarskolor
- Forskningsämnen
- Forskningsmiljöer
-
- Forskningspublikationer
- Forskningspublikationer
- Sök publikationer
- Malmö University Press
- Forskning i fokus
- Forskningsevenemang
- Deltagare sökes
- Poddar om forskning
- Bildningsquiz
-
- Samverkan och innovation
- Samverkan och innovation
-
- Samverkan och externa relationer
- Samverkan och externa relationer
- Samarbeta med studenter
- Samarbeta med forskare
- Plattformar, nätverk och projekt
- Innovation och nyttiggörande
- Stöd Malmö universitet
-
- Om oss
- Om oss
-
- Jobba hos oss
- Jobba hos oss
- Lediga jobb
- Möt våra medarbetare
- Anställningsförmåner
- Fakulteter och institutioner
-
- Kontakta oss
- Kontakta oss
- Profilprodukter
- Allmänna handlingar
- Visselblåsning
- För media
- Ledning och beslutsvägar
-
- Vision, mål och strategi 2025
- Vision, mål och strategi 2025
- Globalt engagemang
- Hållbarhet
- Kvalitetsarbete vid universitetet
- Forskarbostäder
- Musikverksamhet
- Alumni & vänner
-
- Akademiska högtider
- Akademiska högtider
- Jubileum 2023
MM
Martin
Malmström
Universitetslektor
martin.malmstrom@mau.se
070-965 53 19
orcid.org/0000-0003-2390-0338
Publikationer
-
2023 | Konferensbidrag
New Understandings of Liminality: Pausing at the Threshold of Action
Elizabeth Petroelje Stolle, Katarina Blennow, Martin Malmström
-
2023 | Artikel i tidskrift
Anticipations of practice-near school research in Sweden
Martin Malmström
-
2023 | Artikel i tidskrift
Countering Discourses of Derision: Moving towards Action in Teacher Education in the USA and Sweden
Katarina Blennow, Martin Malmström, Elizabeth Petroelje Stolle
-
2023 | Artikel i tidskrift
Parallel lines: tensions in teachers’ enactment of the vision of a newly established school in Sweden
Katarina Blennow, Ingrid Bosseldal, Martin Malmström
-
2023 | Artikel i tidskrift
Practice-near school research in Sweden: tendencies and teachers’ roles
Petra Magnusson, Martin Malmström