Kakor
Vi använder kakor på vår webbplats för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Läs mer om kakor.
-
- Forskning
- Forskning
-
- Forskarutbildning
- Forskarutbildning
- Forskarutbildningskurser
- Forskarskolor
- Forskningsämnen
- Forskningsmiljöer
-
- Forskningspublikationer
- Forskningspublikationer
- Sök publikationer
- Malmö University Press
- Forskning i fokus
- Forskningsevenemang
- Deltagare sökes
- Poddar om forskning
- Bildningsquiz
-
- Samverkan och innovation
- Samverkan och innovation
-
- Samverkan och externa relationer
- Samverkan och externa relationer
- Samarbeta med studenter
- Samarbeta med forskare
- Plattformar, nätverk och projekt
- Innovation och nyttiggörande
- Stöd Malmö universitet
-
- Om oss
- Om oss
-
- Jobba hos oss
- Jobba hos oss
- Lediga jobb
- Möt våra medarbetare
- Anställningsförmåner
- Fakulteter och institutioner
-
- Kontakta oss
- Kontakta oss
- Profilprodukter
- Allmänna handlingar
- Visselblåsning
- För media
- Ledning och beslutsvägar
-
- Vision, mål och strategi 2025
- Vision, mål och strategi 2025
- Globalt engagemang
- Hållbarhet
- Kvalitetsarbete vid universitetet
- Musikverksamhet
- Alumni & vänner
-
- Akademiska högtider
- Akademiska högtider
- Jubileum 2023

Jakob
Billmayer
Universitetslektor
jakob.billmayer@mau.se
040-665 87 05
orcid.org/0000-0001-5315-452X
Publikationer
-
2022 | Konferensbidrag
Between transport and transfer: Schoolbags in the lives of pupils and classrooms
Anna Jobér, Jakob Billmayer
-
2022 | Kapitel i bok, del av antologi
Formalised peer-support for early career researchers: potential for resistance and genuine exchange
Virgnie Thériault, Anna Beck, Stella Mouroutsou, Jakob Billmayer
-
2022 | Artikel i tidskrift
Whose voice is it anyway?: Narrative perspectives within the Scottish and Swedish Science curricula
Jakob Billmayer, Stephen P. Day
-
2021 | Konferensbidrag
Form follows function?: Narrative voices in the Scottish and Swedish Science curriculum documents
Jakob Billmayer, Stephen P. Day
-
2021 | Konferensbidrag
Teaching and learning about cooking: Educational relations in the cookbooks of Jamie Oliver
Jakob Billmayer