Byggnaden Niagara är hemvist för Fakulteten för teknik och samhälle och Fakulteten för kultur och samhälle. Niagara ligger centralt beläget på Universitetsholmen nära Malmö Centralstation och universitetsbiblioteket Orkanen. I Niagaras reception finns även en monter med våra profilprodukter.

Adress och öppettider

Byggnaden Niagara förkortas NI i Kronox, systemet för schemaläggning- och rumsbokning.

Nordenskiöldsgatan 1.

Leveransadress

Bassänggatan 2, 211 19 Malmö, via Niagaras reception.

Ordinarie öppettider

Huset är öppen för allmänheten vardagar 07.30–16.30. Studenter med multikort och kod har tillträde alla dagar 06–22.

Reception Niagara

Receptionen i Niagara erbjuder service och stöd till studenter, besökare och personal vid Malmö universitet. Receptionen kan exempelvis hjälpa dig med följande frågor:

• Kontaktuppgifter till universitetet
  • Allmän studieinformation
  • Registrera information om aktiviteter i huset på infoskärmen, vid receptionen
  • Utskrift av studieintyg på svenska och engelska
  • Försäljning av profilprodukter samt monter
  • Broschyrer och annat informationsmaterial

Kontaktuppgifter receptionen Niagara

Receptionen Niagara (Mazemap) info@mau.se 040-665 76 64 Måndag-fredag kl. 8–16.30

Restaurang Niagara

Du hittar lunchmenyn på Restaurang Niagaras webbplats.

Restaurang Niagaras webbplats

Hitta rätt i Niagara genom kartfunktionen Mazemap

Söker du en specifik föreläsningssal, enhet eller mötesrum i byggnaden Niagara finns möjligheten att orientera dig via kartfunktionen Mazemap. Du kan navigera dig på de olika våningsplanen genom att välja våning

Sök rum eller lokal på Niagara i Mazemap