Vi använder kakor på vår webbplats för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Läs mer om kakor.
Presentation
Sara Leckner är teknologie doktor och docent i Medieteknik och anställd som universitetslektor på Institutionen för datavetenskap och medieteknik. Forskningsintressen är medieteknikutveckling med inriktning mot flerkanalspublicering, affärsutveckling, attityder och beteenden, och medieteori.
Publikationer
-
2022 | Konferensbidrag
Searching for a foothold: The (re)structuring of a new(s) media landscape
Sara Leckner, Carina Tenor
-
2022 | Kapitel i bok, del av antologi
Delning av invånardata från ett användarperspektiv
Sara Leckner
-
2020 | Kapitel i bok, del av antologi
The digital tourist bureau: Challenges and opportunities when transferring to a digital value creation
Sara Leckner, Carl Magnus Olsson
-
2019 | Artikel i tidskrift
What About the Hyperlocals?: The drivers, organization and economy of independent news media in Sweden
Sara Leckner, Carina Tenor, Gunnar Nygren
-
2019 | Artikel i tidskrift
Exploring the Meaning Problem of Big and Small Data Through Digital Method Triangulation
Sara Leckner, Pernilla Severson